måndag 5 maj 2014

Tatuerad och öm!

Uj vilken dag det vart idag !
Min rygg e bokstavligen av idag , ingen hit alls att heta
Leena idag  -suck!
Har dock tagit det lilla vackra hela dagen . . .
Ikväll var vi på 7 års kalas. . .
 
Idag var det ju My´s födelsedag på riktigt,
så idag vart det paket o fika :)

 
Och sen vart vi tatuerade av My. . .
 
 
jag fick en tjusig fjäril o Berra fick hjärtan  . . .
Såååååååå fint så!
- Eller hur!?!
 
 
Sa till gubben att det lär han ju ha kvar till jobbe i möra ,
undrar va de tycker om hans nya tatuering  -he heee. . .
I morgon ska jag till Storå igen ,ska va lite barnvakt.
Eller det kan jag vela inte säga. . . båda tjejerna  klarar sig själv.
Jag ska skjutsa dom till frissan o hålla lite sällskap bara.
Så vi får se hur tatuerad jag e i morgon när jag
kommer hem  ;)
Nepp gott folk nu ska jag ta o kika färdigt på
Talang Sverige på 3:an
Dom e ju helt otroliga vissa av dom -wow!
Lika bra att sätta punkt här, för jag tittar mer på
tv:n än på datan. . .
Men ha det så bra ,så hörs vi !
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar