tisdag 6 maj 2014

Ti-tuuuuuut!

 
Solen e borta idag så jag får vikariera idag då. . .
För vi behöööööver lite solsken på denna gråa dag.
Ska harva iväg till Storå idag och se till att brudarna inte
har värsta festen på dagen o sen ska vi åka o fixa
varsin tuppkam hos frissan så mamsen blir glad ;)
Sen ska jag försöka att sjunga lite ikväll. . .
Har kör ikväll, övning inför musik cafét .
Blir en massa
LÖÖÖV SONGS.
Så nu svävar man på små rosa moln på övningarna ;)
men kom gärna o lyssna sen .
Hmmmmm. . . men som sagt först till Storå!
Men innan det blir det lite data o mer te här hemma,
sen skulle det kanske va smidigt att hoppa i kläderna.
kanske inte så smart att åka i morgon rock. . .
. . .då kommer dom med krama mej själv tröja garanterat . . .
Så lika så gott att klä på sig innan man drar,
så man kan låtsas va smart ;)
Ful får man va ,men inte dum -eller hur va det där!?
Well,well mer Te åt folket så man vaknar till idag !
OOOOOOOOOOOps!
Fick precis ett samtal, jag har glömt att jag hade klipp
tid idag. . .tur man blir uppringd av frissan. . .
Crapp! Ja,ja nepp jag lär lägga på en rem nu då.
Men vi hörs-take care!
 
 
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar