lördag 17 november 2012

Goooooooo Morgon!


Ny dag o nya tag . . .
Och erkänner idag är det e´n bra start.
Nog för katten hoppa runt i sängen o gav en riktig väckning idag,
va en herre som ville ha mat. . . Lik matte men söt ändå ;)
Har klurat lite på vad jag ska hitta på idag.
Ska leta lite roliga pinaler till min LOYD :)
Igår vart det inga bild uppdateringar ,vart vela inte möe alls.
Men jag lyckades få ihop lite pedaler,kylare o kolvar .
Ser fram emot måndag få fortsätta i galen skapen :)
Erkänner att jag som inte va nå för snickeri - har blivit omvänd.
Min fobi för stora sågar o jox e minimal-tycker jag iallafall.
Ohc alla mina fingrar e kvar-bra va!?!
Tillbaka till dagens göra,funderar på att rota fram lite lysen,slang
diverse smått o gott som kan va kul att ha till min lilla bil .
Sen ska jag ta o åka in o köpa lite färg ,funderar på att måla den svart
med gröna skylops o pin stripe .
Sen en liten reg plåt ska jag ha. . .
Uppdatering ikväll om vad som fanns i bodarna :)
Idag känns ryggen möe bättre, plåster e bra att ha.
Anledning varför jag drarigen.
Mer kaffe åt folket! Måste ta en mugg till så man kan vakna.
Rart att sitta här o sega för sig själv -inge stress inge jäkt.
Lagom start på dagen. mej för att ha dem e jag
vill inte fastna i träsket.
Men nu kör jag me det - så jag överlever till torsdag!
Då e det dax för rygg sprutor :) sen kan man kuta runt igen -NIIIIICE!
Nog om det,gnällde tillräckligt igår

Som sagt mer kaffe ,vi hörs ikväll.
 
 


2 kommentarer:

  1. Låter fantastiskt! Kul grej du pysslar med kommer o bli jättekanon tror jag :-)
    Kanske skulle åka med in på måndag morgon?!?
    Jaja det är ett par dar kvar till dess...
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp inga fel att bygga Loyd xs ;)
      Åka till city,visst kan jag slänga av dej på måndag.
      Ska du till Johanna o co ? Hör av dej om det .
      C U

      Radera