lördag 17 november 2012

Hmmmmm. . .

Vilken dag det vart  . . .
starta med mr Beaver!
 
Det e en herre som vägrar lyssna på att jag inte vill ha nå
svart bygge på min tomt!!!
Så det vart att dra ur pluggen för han. . .
 
Tror jag kan ha en rejäl maj brasa nästa år. . .
Börjar bli en rejäl hög med pinnar. . .

Okej efter att ha vräkt mr Beaver vart det att leta grejer
till mitt projekt. . . Hitta lite skrot:'
Sen hitta jag färg,svart till bil,neon grönt till sky lops.
Sen lite diverse till pin stripes . . .  vart en del smått o gott :)
Hmmm. . .  hittade gamla radion o fläktar som oxå
kan komma till nytta i mitt bygge. . . 
Ska ut i E-berg o kika runt om jag hittar annat kul
bland alla skrot bilar som finns där.'
Men nu ska jag ta kväller för att min höft
gillar inte dagens bravader. . .
Men,men det e ju bättre än va det var tidigare ,
så man ska inte klaga  ;)
 
Haaaaaaaaaaaaaaade Gött!
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar