tisdag 16 oktober 2012

Bubba o bära . . .

Idag ska kläder väck!!!
Myrornas container next stop!
Fyra säckar mindra i källaren :)
Sen ska burkar till butiken . . .
Hittade gamla burkar i källaren.
Det minskar med bröte i källaren :)
Duktiga jag !
Sen blir det träning i bassängen
jag o ankan. . .

Sen ska man ila hem o fixa mat snabbt ,
så vi hinner käka innan gubben ska på möte idag.
Sen kan jag nog pusta ut en liten stund. . .
Ska slänga upp bena i soffa o jäsa lite.
Hmmm. . . ska vi tro på det??? -Näääääääh.
Skulle kunna tänka mej att jag fortsätter o mölja
i källaren ,så man blir klar nån gång.
Så man slipper ha slalom från ena ändan till den andra.
Men nu e det på G!
Nu ska jag fortsätta med mina morgon rutiner.
Kaffe - data- kaffe ;)
ha det bra ,hörs sen.



4 kommentarer:

  1. När du klar där kan du få komma hem till mej och fortsätta. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visste jag vart jag skulle ,
      så kanske jag fortsatti ;)

      Radera