onsdag 23 mars 2011

Rum 2 e klar!

Äntligen! gravyr rumme klart för att tuta o köra!
Sakta men säkert börjar huset ta form, nu e gravyr rummet klart!
Nu har man börjat göra om gamla arbets rummet skall bli sovrum...
Men det var så rörigt att jag gitte inte ens sätta ut en bild...
Men vi kan vela minnas mina graverade muggar idag....

....så vi inte glömmer av vad min blogg skulle handla om ;) 
Men det är ju stängt denna vecka,hoppas jag hinner mölja ihop huset 
under denna vecka...även om man jobbar halvdag i stan...
-extream home make over fixar det på 7 dagar -så klart jag fixart oxå :)
Fortsättning följer...synes i möra.
Adios//Leena

1 kommentar:

  1. Hihiii - du är definitivt minst lika knäpp som jag - fast du är mer kreativ än jag är...Grattis!
    Jag tror jag deppar ihop - funderar på om jag gjort ngt fel ngnstans o det känns ju fel att ingen säger ngt till mig om det i så fall...Knasigt va????!!!!!!
    För visst skulle du säga till MIG om jag gjort ngt tokigt eller hur???
    Mossra mossra på er alla mänskrobarn....
    Kramiz

    SvaraRadera