tisdag 22 mars 2011

Fortsättning på röjning...

Lite har fått flytta ner...
Det vart en start på nya gravyr rummet...men ...
...det gamla ser ut som en orkan har farit runt där....
Idag             och                Igår
Fast det är nog rörigare idag....
men det blir fortsättning av att fixa klart gravyr rummet i morgon.
För man orkar inte mölja hela kvällar när man kör ett pass med jobb på da´n.
Sen fick vi tillökning i familjen idag:
3 slöj fiskar och 3 black molly,så nu e inte malen solo kvist i akvariet.
Så nu ska jag koppla av med att glutta på mina nya firrar :)
I morgon ny arbetsdag,samt att mitt röjjar party fortsätter .
Och förhoppningsvis har jag lyckas koka ihop mitt arbetsrum så 
det går att dra igång gravyr pennan igen...
ha det bra,C U Soooooon
//Leena

1 kommentar:

  1. Hehe ja firrar är rogivande sällskap de gapar inte o skäller på en eller annat högljutt - de sjunger ju inte ens...Havet är djupt.....
    gott fika i dag - Tusen tack o du - slit inte ihjäl dig!
    Aktade du dig för trädet i Gusselby????

    Kramiz

    SvaraRadera