onsdag 27 juni 2012

Hmmm. . .

Idag har det vart fullt upp. . . -inte alls . . .
Tog det riktigt easy idag-ont i svanken.
Så det vart att diska rubbet i Eberg idag,
för i morgon ska jag sätta nytt papper på hyllorna.
Men det vart kaffe o film dag :)
Och det var inga fel det -nu ork man fixa o trixa i möra.
Ända jag träter över nu e ett rum jag inte kan röjja .
Aningen irriterande . . .Men det kommer ;)
Men nog om plumpen i protokollet,
för jag är nöjd med resten - så det så ;)
Och jag lyckades få tag i bryggare idag!
Var på Erikshjälpen,det vart visst lite annat oxå.
Så nu har jag kompleterat det mesta i köket :)
Sen vart det en promenad till sjukan.
En baddare på att bada,jag o ankan :)
Sen vart det tillbaka till  Gusselby via Mejk.
Och som pricken på i-fika med Gubben o Lotta. . .
Gooooo fika ;) Gött!
Sen vart det att dega hemma,okej  lite nytta
- betalade alla räkningar .
Men det känns rart att ha det gjort,
fast inte känner man sig rik nu- suck.
Gäsp,men trött är jag. . .
Så det kanske e dax att gå o sova,
så man ork med morgondagen.
Såååå. . .







2 kommentarer: