måndag 21 mars 2011

Upp o Ner-Fram och Bak...

Då var det måndag igen,första dagen på arbetsveckan avklarad.
Men det slutade ju inte där....
Har ju mitt Kaos här hemma,detta var mitt arbetsrum:
 
Lite rörigt är det....Och detta skulle jag göra om ,
flytta arbetsrummet och fixa in pubben .
Men nu e allt bröte som vart över från vardagsrummet här oxå.
Halva baaren e inne,det ska jag flytta runt 
-dock han jag inte med det idag.
Har haft fullt upp med Storå rundan och sen var jag tvungen att hugga tag i det tråkiga:
KONTORS GÖRAT!!! Betala räkningar och sitta med faktureringar-Blääääääh!
fast det e klart fakturering e kul-det ger ju pengar iallafall =0) 
Men nu känns det som jag behöver liten puff med start hjälp,
för att göra det sista för idag...
Hmmm,är det normalt att ha en start hjälp inne bland allt bröte? 
Men det e klart,det kan va bra att ha...
i tanke på hur mina skorvar beter sig när det e kallt.
Men peppar ,peppar ...har de fungera bra nu efter jag börja använda 
motorvärmaren - sån´t lyx - men det fungerar,lätt startat vid minus grader.
Nepp klockan går och jag har lite kvar att göra.
Ska bränna mina glas,så färgen fastnar-vore en bra ide innan jag glömmert.
Taskigt läge annars,diska och färgen försvinner-inte bra.
Så bäst att sätta igång med ett sista ryck.
Höres o störes//Leena





1 kommentar:

  1. Ja du så kan det bli ibland. Det har du väl sett hos mig....
    Kramiz o kika in på min sida o skriv gärna en kommentar för det verkar inte fungerat med ngt där...

    SvaraRadera