söndag 20 mars 2011

Start på extream home make over...

Nu e det vår i luften och här ska det röjas!
Gjorde start i vardags rummet och är nöjd med resultatet...
Temat denna gång vart bilar-konstigt va???
Då tar vi en kik runt i nya rummet,
TA-DAAA:
Blev lite luftigare  gubben blev rätt nöjd,om inte annat så över att det e klart...

...fast en smider planer på att stöka till... Mr Tiger ...
Som sagt ,tema va bilar....och nog peppra jag rummet till gubbens glädje.
...okej , det var visst mina favvo bilar som åkte upp på hylla...
Till o med akvariet fick sig en omgång:
Däremot får jag allt köpa nya fiskar,tror att malen känner sig ensam.
Hade massor av fisk förut, men min lilla kampfisk 
- lekte mass mördare...men han begick harakiri i pumpen...
Synden straffa sig själv - som man bäddar får man ligga .
Så det så! Annars fastnar man i pumpen -he he...vilket öde.
Nåja ,som sagt nu har jag starta min extream home make over.
Nästa project blir jobb rummet - tror jag...tra-lal-la laa...
C U next time!
                      // Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar