måndag 22 augusti 2011

Regnig måndag...

Tråkigt att det ska regna,va lite sugen på att gå ut....
...och där ljög ju jag duktigt...
Är inte nå sugen på att göra nå´t,men tur nog så regnar det.
Och då e det helt lagligt att mölja ner sig i soffan under filten 
och bara slappa.
Typ gosa ner sig med en varm kopp kaffe och glo på tv:n.
och tur hade jag idag på jobbet oxå... vart en kort dag idag va hemma 12.
Va inte nå sugen på att jobba idag,tappat lite gnista på sistone...
tror det mesta kommer av att man har ont i ryggen och det blir drygt att bubba runt på
backar och vända o vrida  och att man fryser hela dagar gör ju inte saken roligare.
usch va det gnäggas idag,får väla skylla på vädret ;)
Nepp nu ska jag ta en på tår och gosa ner mej i soffan  :)
Ha en bra kväll,det ska jag :)
Adios//Leena


2 kommentarer:

  1. Saaknar di mig ?
    Skämt åsido...visst 17 kan alla de där grejerna bidra till att man mår tjyvis o är trött o allat.
    Gnistan kan man tappa också lit e då o då men den kan ju gnistra till igen.. :)
    Jätteroligt här i Kph o Noah är underbar. Kolla Lindenytt förresten.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Japp I miss U!!! Såg kortet på linde nytt -fint :)
    Ha det gött nu i Köpenhamn...hälsa gött kram

    SvaraRadera