tisdag 23 augusti 2011

duktig idiot ...

...typiskt  gubbar...
En stycket sur gubbe kommer hem med besiktnings protokoll och vifftar med den under näsan.
Okej det e fel på krängningshämmar länken
-bruste enligt protokoll
jaha sa jag -och? jag vet att det duger aldrig när jag ska göra nå så varför fråga.
men eftersom mitt tålamod e kort drog vi ut på gården och jag kröp under bilen.
insåg snabbt att den var av  bulten = inget jobb som e gjort på en piss kvart hemma på grusgården.
Försökte förklara att den e av...men det hela slutade med att jag fick damp!
Han förklarar för mej att han ska åka in till Linde efter en bult så jag kan se om den e av eller om bulten har hoppa ur....korkat värre!!! Varför lyssnar han inte ??? ja just det jag har ju sett fel???
Jag erbjuder han att vi rullar  ner bilen till garaget,så kan jag plocka bort hjulet så
han kan titta själv....men inte det inte -han ska ha en bult!
Då fick jag damp attack! Men sluta fråga mej om jag ändå inte fattar nada!
Har jag sovit igenom tre år på fordon och flera års arbete på verkstad?
Va störd jag blir...Nu ska jag ta min jäkla bil och gå o slita isär den i molekyler istället.
så jag kan friska upp mitt minne av bil anatomin...
Va surt det känns att när det e solklara fall ,måste han jäklas och åka till linde och rådfråga på ok.
Säkert ska han fråga Berra med nu när han kommer hem...
...men skit det samma ,nästa gång skiter jag i hans jäkla bil...
Adios på er-höres o störes
Leena

1 kommentar:

  1. Blir nog en härlig odör om du skiter i bilen...haha...
    man skulle kunna stänga igen öronen o låtsas som om man inte hör eller ser ngt då karlar är så där...
    Kramiz o hoppas det är lugnt i kväll.

    SvaraRadera