torsdag 25 augusti 2011

Kampen mot kilona fortsätter

Nu har man vart duktig för denna vecka igen ...
...var iväg o hurta i 1 timme igen...
Okej det var ett tag sen man var aktiv...
Men det e ett måste för att nu när man va duktig och slutade röka
kom dom roliga kilona och la sej som nå sumo grej runt mej-suck.
Men lyckades jag sluta röka ,så ska jag lyckas ta bort extra däcke runt midjan!
Helt klart ett tag senjag träna  - för fy f-n va man blir muck i armar o ben...
Fast det vart man efter uppvärmningen redan...
Jag värmer upp på crosstrainern= muskel marodören!
Idag efter att jag klev av den så funderade jag på hur i h-----e jag skulle orka med 
benpressen på det här...bena skaka så jag höll på att bli tokig...
Men, men ,det vart tre varv som vanligt på alla maskiner.
Så här med facit ihand har jag nog saknat detta lite grann...
men det blir inte lika sjukt mycke träning som när jag höll igång.
5 dagar i vecka -otroligt men sant -fast det va när man va yngre,
nu räcker det gott o väl med 3 dagar  annars går min kropp i strejk ,
nog för den protesterar redan idag.
Men det e som det ska ;) men nu ska jag hoppa in i bastun o slappa lite.
Det e rart efter ett pass :) man mjukar upp musklerna
och då kanske man kan gå utan rullator i möra  ;)
Ha det gött C U
Leena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar