tisdag 16 oktober 2012

What a day!

Gick bra med bubba o bära ,
träna o svära ;)
Skoja bara,dagen har flytit på oförskämt bra,
det e så man kan fundera på vad det e för fel. . .
men det behöver ju inte va fel .
Rart att det går bra nån gång :)
Har haft full snurr hela dagen ,kom hem nu vid 21.00.
Satt hemma hos Lotta medans gubben va på möte
med jobbet. . . det va ju hennes gubbe oxå .
Så det vart möe skvaller :) Göttans!
Tack för en trevlig kväll Lotta!
Och sen nu när vi kom hem kikade vi på
min inspelning av dagens avsnitt:
Det e en ny serie som starta förra vecka med häxor,
passar ju en häxa som mej ;)
Nu börjar det ju hända lite i serien. . . men vi får se
om det håller sig. . . fortsätter next week.
Men kvällens avsnitt fick godkänt.
Sen har jag skaffa en hög med böcker:
Jepp,jag har fastnat i vampyr träsket. . .
men ack va bra det e :)
Men tog lite "normala" ljudböcker oxå - typ....
Snacka om sjuuuuuuuuk humor.
och ni skulle ha sett gubbens min när han trava
in i köket när jag kocka . . .
stod o flabba medans jag stekte potatis,
tur man kunde skylla på löken när tårarna
spruta mellan varven. . .
Men Berra ruska på skallen o gick upp,
konstigt va ???
Ja ja sen va jag tvungen att låna:
så jag vet va folk talar om. . .
Kan ju va intressant bok,men normal vet i tusan om den e!
Well,well det visar sig .
Men nu e klocka mycke ska studsa upp en trapp,
o lägga mej o läsa en bok :)
natt i natt på er gött fölk !
Syns i mörrn  - Bye!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar