onsdag 17 oktober 2012

Lite trött vart man . . .

Idag var jag och Jimmy iväg o träna kondition.
Det va ord o inga visor, man va bra svett. . .
Först:
och sen när man va lagom svim färdig :

 
Även om telen ringde så gick man på bandet !
Fast lägre tempo, så man ork tala i luren ;)
Ska det tränas så ska det! -Så det så!
Men man vart lagom seeg sen,lovar att kaffet smakade bra
efter träningen idag!
Inte nog med hurtande ,sen vart det att löpa på stan i regnet.
Va som en dränkt katt när jag kom hem till mormor o morfar.
Det ös regna ju . . . nåja det va kul att fika där.
Min morbror o hans fru var oxå där.
Så det vart en lyckad fika stund :)
Snart ska jag ta o kocka lite spagetti o köttfärsås,
lite lagom onsdagsmat .
Orkar inte med att göra nå avancerat,e lite seeg. . .
Men tur det e onsdag = bastu kväll!
Blir lite lagom så här första dagen jag har slängt kryckorna.
Jepp nu har jag tänkt att testa hur länge jag klarar utan dom.
Vadslagning? Nu e ni vela lite taskiga -hör era tankar. . .
Hmmm tänker testa ,skulle få köra utan ,dock ej på mina
promenader ,då skulle jag ha gå stavar. . .
Men ,men det blir nog bra detta med ska ni se. . .
Brukar ju lyckas med mina planer ;)
Men nu måste jag kocka ihop lite mat
 -gubben kommer hem strax.
Ha det gött så höras vi -Adios!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar