torsdag 18 oktober 2012

Thursday :)

Aaaaaaaah  o så träcker vi på oss!
Liiiiiiiiiiiiiiiite trött idag ,men snart e man igång .
Bara man får sin kaffe dos ;)
Idag blir det att åk till stan o göra sin rundbana
sjukan ,tränng osv.
Tycker det har banne ej gett lite resultat,
jag går mycke mycke bättre !
Är inne på mn 3:e vecka på gym nu och min andra dag utan
kryckor eller annat jox att gå med :)
Är så duktig så!!! - Så det så !!!
Känns riktigt rart att man e på väg åt rätt håll.
Även om vägen e lång ,men nu har jag börja
traska på rätt väg 
Nepp nu e det mer kaffe åt mej !
Men fortsättning följer . . .
Vinke vink


2 kommentarer:

  1. :) japp duktig idiot - ät mer gröt! ;)
    Alvarligt talat så märker jag att det fungerar nu med detta nya.
    NYa piller o pulver o sen träning helst 30 min per dag= JAG KAN GÅ!
    Liket lever :D

    SvaraRadera