måndag 5 maj 2014

Ny dag -nya tag!


Jaha då var det dags igen, ny vecka nya tag !
Verkar bli soligt idag men va kallt det e!
Gubben fick skrapa rutorna när han gick ut till bilen. . .
. . .det såg vi allt ;)
Vi var ju tvungna att checka så han kom iväg ,
så vi kunde krypa upp i soffan o blogga lite i lugn o ro sen ;)
Kan ju inte frångå vår morgon procedur ;)
Idag blir det soffa, gårdagens bravader gör sig påmind.
Men säger fortfarande att det var det värt !
Hade verkligen kul . . .
Det e så kul att se att mina tjejer kommer så bra överens,
blidde mycke bus igår.
Ser fram emot next tajm vi ska ha en picknick :)
Tycker det e synd att Maria o hennes familj bor så
låååååångt ifrån. . . saknar  dom sååååå. . .
 
 <3 Börje Bus <3

Väntar på spänning när "Maj" kommer som Börje sa. . .
För då åker vi ner o hälsar på .
Men det e på G , så jag väntar på samtal.
Hoppas storken har gps:n inställd snart ;)
Men tror att morfar e mer värpsjuk höna . . .
och vem skulle inte vara det -så det så.
Jaaaaaaa-happ. . . va ska vi skvallra om nu då?
Dagens göra? -check
Baby?-check
Hmmmm. . . ja nu vet jag inte så mycke mer att
skvallra om eftersom det blir en soffdag igen :/
Men jag tror jag tar fram mina stickor o grejar lite med det.
Undrar om det kunde komma ett paket idag med garn???
har inte fått det ännu som jag skickade efter tidigare.
Skickade efter garn till mormors filten åt Maria,
lite mönster o annat smått o gott som jag skulle ha . . .
Det e ju ett tag sen nu. . .kanske ta o efterlysa det idag.
Ifall det har hamna på villospår. . .
Så kan det vara , men nu ska jag hämta en kopp te till ,
slå på 5:an o kika på gamla repriser medans
jag stickar. . .
 
HA EN BRA DAG
Kramizzzzzzzzzzz
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar