söndag 4 maj 2014

Varit på Kalas

Idag har det varit kalas för MY
 
Vi som firade My i förskott var :
Amiz, Anastacia o Roger
 
Och
Jenny  (My) Marcus
 
O lilla jag . . .
Det vart lite förskotts firande eftersom det e
kvälls jobb för vissa . Och jag fick följa med  som gudmor :)
Och det tackar jag för ,
 -För vilken mysig picknick det vart!

 
Det vart kaffe , Rulltårta , choklad rutor o tårta.
VILKET KALAS!
Och det vart en massa bus också . . .
 

 
 
Eftersom vädret va lite si o så åkte vi sen hem till
Roger o Amiz o avslutade vårat kalas med
lite korv grillning innan hemfärd.
 
 
Grillen gick varm på Gusselby café o grill ;)
Och det smaka gött efter en dag ute i friska luften.


 
kan inte säga annat än :
Tack för en trevlig dag !
Med dessa ord sätter jag punkt
för dagens bloggande.
Hej då !
 

Dessa buketter fick jag av Tjejerna  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar