onsdag 8 augusti 2012

Vara eller inte vara???

Ja hur ska dom ha det? E man sjuk eller inte ?
Beror tydligen vart man vänder sig- suck.
Nåja jag borde nog kunna lita på USÖ-eller???
Jo ,ärligt talat så mer på dom en på alun jag hade sist
på vårdcentralen-hon som strök min diagnos. . .
Som sagt talade om resultaten med Örebro,
dom erbjöd op för min kännsel bortfall.
Testet från nevrologen visade  att mina nerver va i klämm.
Och magnet röntgen påvisade att jag har inflammation i ryggrad,
och diskbråcket o is leden e oförändrad. . .
Så var det med det,i morgon ska jag till arbetsförmedlingen . . .
"Jag e ju frisk förklarad " - rätt fränt i tanke på dagens dom.
Ena vecka sjuk,nästa frisk o tredje på ruta 1.
Ett sanbbt konstaterande att det beror på vem man hamnar hos.
-Om dom behagar läsa sjournalen. . . Suck.
Men morgondagen blir spännande,som sagt ut o leta jobb :P
Efter det ska jag ta pappsen på besiktning på vårdcentralen.
Undrar om dom säger trippen till karolinska va en inbillning. . .
Nepp,han måste få hjälp .Sitter o sover just nu. . .
Tycker så jäkla synd om han ,men han e lika envis som en annan. . .
"Det va ju inge fel på mej,då ska jag inte in heller till akuten".
Okej , kanva ett släkt darg. . .hmmm. . .
Från jämmer o elände ,till nå roligare. . .
idag har jag lyckas hållt mej under 850 !
har inte synda nå idag-duktigt värre! Även om chansen fanns. . .
Eller va säger du? Strongt värre o tacka nej till chokla :)
Tufft e det men ,det går . . . nu har jag gett mej fan på detta.
Och har jag väl bestämt mej så har jag . . .
Envis finne ;) lite SISU o jäklar anamma ;)
Och en annan sak. . . jag o min guuuuula anka klara dagens pass idag :)
Inte illa ,däremot vart det inge hurt promenix idag.
det får bli i möra,kan ju inte ta allt idag.
Nepp nu hör jag nån knacka på dörren. . .
Mr Blund? jepp det verkar inte bättre. . .
Vart en låååååång dag ,e bra såsig just nu.
Så nu säger jag :
. . .vi syns i morrn. . .



2 kommentarer: