onsdag 8 augusti 2012

trött idag


Vaknade av att det small rejält  vid 3.30.
Gubben dundra i  kull på övervåningen . . .
Sen upp 5.20. . . suck ögonen står i kors idag.
Lovade va hemma idag och åka med pappa in till Linde.
Så han kom in till sjukan idag,ska ju till badet 14.30
så det blir nog bra. . . fast där sprack mina fika planer. . .
Får smita iväg ikväll en sväng. . .
Känns att man vart hemma igen mellan fyra väggar  igen.
Men o andra sidan så länge jag har en sjukling hemma kan man inte göra
nå större utsvävningar . . . suck. . . alltid e det någe. . .
Sitter o grunnar på morgon dagen oxå.
Ska lämna min lista i morgon. . . fast det jäkliga e :
Jag har ingen Lista!
Listan ? ja jag skulle lämna en lista på ställen jag skulle vela jobba på.
Eftersom jag förhoppningsvis kan få träning :)
Men jag har inte haft tid att tänka ut nå bra.
Ett ställe min rygg grejar,ett ställe utan lyft o bära. . .
Och vad gör man då?- Ingen aning!
Så dom får nog skicka mej på nå  bara. . .
Hmmm, nu drulla gubben ner i köket.
Lika bra och sätta sig o spåna ihop dagen med honom.
Sen ska jag packa ner min gummi anka oxå. . .
Ha en bra dag ,så hörs vi ikväll.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar