torsdag 9 augusti 2012

Tuff dag. . .

Uppe med tuppen ,som vanligt.fast det vart morgon film ,
favorit i reprice:
den e ju såååååååå bra. . .
Vill se den sista delen nu!!!
Nåja den släpps ju snart :)
Efter min lilla bio stund på morgon vart det att dra till
Linde ,Arbetsförmedlingen. . .
Nu e jag plumpad o inskriven ,ska dit igen den 27/8.
Då med min lilla lista på vad jag vill göra. . .
Tycker jag fick en bra handledare ,
lät lovande att hon skulle hjälpa mej med
arbets träning. Men det visar sig den 27:e.
Efter arbetsförmedlingen vart det att skjutsa pappsen till dr.
Meningen va att han skulle få med en tolk. . .
Men som vanligt slutade det med att jag fick hoppa in.
Efter 1 timme på cykel verkstan fick vi åka.
Via apoteket o hem. . . surt att det vart fel mediciner. . .
Det upptäckte jag nu ikväll. . . så det blir att slänga sej på luren i morgon.
Alltid någe,kul i jul. . .
Jag som behövde fixa ärenden i möra åt mej själv.
Tänkte passa på medans Berra åker till Eberg.
Har ju Jordis på hemma plan. . .
Så grabbarna skulle pyssla lite imöra där ute.
Det va lite tufft att se gamla pärlan idag. . .
Suck, saknar verkligen mr diablo.
Well ,well that´s life. . .
En sak e säker ,jag ska aldrig mer köpa en buick!
Får ju aldrig ha dom kvar. . . blir alltid insyltade i affärer. . .
Men visst vart dealen bra,men . . .
saknar "lill killen"
Möe goda minnen, dyrt med däck -om vi säger som så. . .
Bästa gummi ridån:
Rita 8:or så däcken small o åkte bärgare hem från Köping. . .
Hmmmmm. . . det va då det. . .
Nåja , vi tog en tripp ihop nu e vi båda fått ge oss.
Tar det lite lugnt på gamla dagar. . .
Usch va man blir sentimental.
Såg en annan bil som fick mej att le. . .
En svart tak sänkt amazon ,minns min pippi gula fara.
Det sk gula strecket i linde :) hade en gul,
tandgrill,taksänkt,trimmad 6:a. . . min andra bil. . .
den va cool kom att tänka på när jag såg en svart idag på stan.
Tycker det e kullt! - Vill ha !!!
Visserligen har vi en orginalare hemma,
men jag vill ha en orginell-mycket roligare!
Gillar dom som e shoppade ,tycker
de påminner om murklan. . . -49 :e custom!
Det e grejer det I LOVE CUSTOM!
Ja det finns mycke snyggt,men som sagt jag ska inte skaffa
nå mer bil. . . nu e det bra på ett tag. . .
Fast det kanske blir en ny modell till hylla.
Det e vela nå man kan ha råd med ;)
Shit klockan går medans jag drömmer mej bort i bilarnas värld igen. . .
Måste upp någe så när om jag ska lyckas ringa dr om
piller o pulver igen-suck. . .
Bäst att sätta punkt här.






1 kommentar:

  1. Men visst är det givande med en liten nostalgitripp i minnenas kvarter ;-)
    Hörs under dagen kanske i dag :) kramen

    SvaraRadera