fredag 10 augusti 2012

Full rulle idag!

Haft en härlig dag :)
,det började med att
jag o Anki drog till Örebro idag.
Först tog vi en runda på stan. . .
Va riktigt rart ute,sol o värme :)
Givet vart det kaffe ute i solen . . .
Det vart kombinerat med min lunch. . .
egen massäck  :)
På hemvägen vart det visit hos Tova
Det var rart att sitta i solen o bubbla en stund :)
Sen vart det att åka o hämta gubben  på Eberg.
Givet va inte han o Jordis klar med eldandet . . .
Så jag harva över till Marielund och tog en promenix . . .
Det vart att bada jycke
Här spanas det in vad vovve gör. . .
Nåja det vart en mini promenad för sen vart det att åka hem .
Men lagom hemma kom ju Berra på att bröderna Eriksson fiska kräftor i stan.
Så då fick man snällt hoppa in i bilen igen. . .
Skjussa gubben till Linde,han skulle ju sitta en stund
med sina bröder ,så jag passa på o ta lite kaffe
hos Anki
Efter en kaffe pause konstatera jag att min kräft fiskare
va på rymmen . . . Dom fiska kräftor på raggar runda.
Dom hade nämligen skjussa hem Jordis ,
sen hamna på lite party o skulle ta en repa eller två. . .
Så efter lite om o men så fick jag åka hem .
Rätt rart om jag ska va ärlig.
är bra muck i både kropp o själ. . .
Sitta här med datan o slöa
- inga fel o jag vet att han har sköj
när han e ute o raggar :)
Och jag myser här hemma.
men nu blir det tack o go natt. . .
För nu e jag trött,men jag har haft
en kalas bra dag.
Även om ryggen knorrar så känner
jag att det va värt besväret.
Så det så!
natt i  natt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar