lördag 4 augusti 2012

Sov . . .

. . . visst bort hela kvällen . . .
Inte så smart kanske men kanske ändock välbehövligt.
Tog min dos av lycko piller ,sen vart det tack o go natt. . .
Jag som skulle göra så mycket ,men det kunde jag ju glömma.
Men det vart ju rart för ryggen i allafall.
Den känns ju 10 ggr bättre nu.
Ända e man känner sig så onyttig ,men det e smällar man får ta ;)
Har vart en hyffsad dag för pappsen oxå .
Mör är han ,skrovlig men på benen.
Säger som så att det e mycke vila men han e hemma .
Han i jag e nog lika trasiga -he he . . .
Men det blir en lugn dag i möra med ,
behöver ladda batterierna rejält .
Under vecka som kommer e det start för bad,
möten o dr  osv. . . kommer bli full snurr.
Fast det e rart att det blir de gamla rutinerna.
Så det blir lite annat än elda o plocka. . .
Erkänner e lite trött på det,men det har ju gett resultat :)
Nu ska det tas ett sista ryck där så  gubbarna kan springa runbana .
Tror det blir i möra,för sen e det kört i vecka.
Annars lär det bli lite stresssigt att få undan allt.
Gick hyffsat när anticimex va där o besikta .
Vart gla över att det va inte fukt skadat -feels good :)
Men nu ska jag ta o glutta runt lite på fb,
sen blir det nog att glutta på film.
Man lär ju knappast sova mer på en stund .
Ha det gött så hörs vi.
Adios!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar