onsdag 14 mars 2012

Vårkänslor!


Idag började jag min vår städning!
Start i källaren ,sakta men säkert gör jag framsteg :)
Men när jag vädrade i källaren började det dra i bena ...
en promenad i solen....
Sagt o gjort plockade jag íhop och drog ut i solen.
Blev en solskens promenad,
börjar bli roligt att gå...man gör nya fynd var dag.
Igår var det blåsippor idag vart det tussilagon :)


Nu känns det att våren e på väg :)
Efter dagens promenad vart det att göra  mat,
sen fick jag ett ryck att baka...


Tur det för idag vart det besök av Seffons:

Roger     o     Rasmus
Och lilla madamme


Va kul att träffa Rasmus det var ju inte igår han var upp till oss...
... hoppas på nytt kaffe besök snart igen :)
Efter allt bakande o stökande vart det en bastu runda.
Det hör ju till onsdagarna -bastu kväll = Nice.
Men idag hade jag gärna bänkat  mej framför tv:n.

Fick hem mina filmer:

men nu blir det film maraton i helgen ;)
Ser fram emot breaking dawn,har inte sett den...
Men den e säkert lika bra som de andra...
Snart helg,då e det bara att bänka sej .
Men nu ropar kudden på mej,lika bra att hoppa i säng.
Ska till basängen i möra,hoppas jag finns med denna gång i datan.
Så det inte blir som igår ...fast det gör  inge,
kan ju gå en extra sväng ute istället om det e så.
Fast jag måste ändå in i morgon  ,så då kan jag lika
gärna göra ett grasiöst svan hopp i basängen.
Men nu ska jag  ta ett hopp i säng,
så man ork med morgondagens bravader...

Så natt i natt,syns i möra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar