torsdag 15 mars 2012

Breaking Dawn del 1

Vilken film .... helt klart godkänd...
Men det jävliga e nu måste jag vänta till november för att se den sista delen :(
Och det e låååååååååångt till november -Suck.
Men jag får väl gotta mej med en favorit i repris:
...har ju boxen o den nya...
Så jag får väl slita ut dom så länge ;)
....mmmmmmm....
Det va dagens bästa ,filmen.
Annars vad har hänt här då?
Well...började dagen med bada,
jag o mina flyt korvar hade en underhållande
bad timme idag.
Mycket skratt som vanligt i basängen,
avslutades med en kopp kaffe o skvaller med
tanterna innan nästa besök på sjukan.
Hade ju mitt "tala ut om dina problem" stund oxå...
det avslutades oxå i flabb  dock mycke alvar
men inga tårar denna gång.
Så det så, det går framåt ;)
På vägen hem vart det en promenix runt Albäcken
med sväng gänget i Gusselby.
Har blitt en hejjare på att knodda,
nog för men tuggar piller o ser glad ut dagligen...
Men det känns som målet har kommit närmare.
Om inte annat så känns det så...
Gäsp, nu e denna vampyr marodör trött,
ska ta o plocka ihop för idag.
I morgon ska jag städa lite o plocka det
sista i källaren...men det e i morgon det.
Nu e det bara natt i natt kvar...



2 kommentarer:

  1. Nnattinatt på dig med - ska oxå natta kudden - vi ska t Malmö o symässa i morgon kramiz

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bra dag på mässan :)

    SvaraRadera