fredag 16 mars 2012

Hmmmm....

Jahapp,då var det fredag igen då...
Vaknade visst på fel sida ,men jag tror jag har
rätat upp mej under dagens gång...
Hade en "underbar "disbyt med fars gubben i morse,
det vart "make my day" igen...
Ibland undrar man om det e värt att va snäll?
Att man låter han bo här... fast han har "roligt" sätt att säga sorry...
Han köpte semlor,nåja han försöker vela...
Fast det som stör mej e nog det att han stormar ut
så fort det e något , man kan aldrig diskutera något.
Sen när han kommer hem , e allt som bort blåst...
Han har dragit ett streck över det hela o jag får lov att gilla läget.
Kul i jul,starta höns farm...
Nåja, dagens muta va ju god... men det blir nog en hurt  runda i möra med.
Ja det vart det idag med,fast efter jag hade vart till Linde.
Va in med filmer o sen en dropp in hos mormor o morfar <3
det var inte igår ,men lovade kika in till dom snart igen.
Typ på söndag efter våran söndags promenix :)
Då ska jag passa på att gratta mormor oxå.
Som sagt sen vart det promenad,gamla vanliga....
Albäcken runt :)
När man kom tbax efter rundan vart det att
dra igång städandet....
Har damma runt,dragit runt snabel draken o moppa .
I morgon ska jag ta källaren för det fuskade jag med idag.
Men två av tre våningar e ju helt ok-eller?
Nu snarkar gubben i soffan ,
vila lite ögon lock ;) för inte sover han inte ;)
Kanske dax för mej med att plocka ihop för idag. 
Så lika bra att säga:

4 kommentarer:

  1. låter som om du haft en full späckad dag ;)
    Ja jag tror det är värt att vara snäll i slutändan i alla fall även om man kanske skulle vilja kasta ut dom i bland ;)
    Hoppas du får en toppen bra helg och hälsa gubben

    kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo det vart nog mer än vad jag hade tänkt mej ;)
      Du har nog rätt,kan va bra att ha ibland....
      kram

      Radera
  2. Låter som du skulle behöva komma hit å riva lite garage......

    SvaraRadera