söndag 6 november 2011

Mysig helg :)

Aaaaaah vilken helg det har vart....såååååå nice!
Igår var det lite "Halloween Middag"

 Piffade upp lite med fin porslinet ,men sen spexa till med min "snygging" dracula :)
Han e vela stans snyggaste vinställ ;) he he....
Sen dekorera lite med mina pumpor,mys i pys med ljus.
 Det vart en trevlig middag här hemma ....
Idag har det vart en lugn söndag,lite sovmorgon till 9.00-skönt!
Sen satt jag o glutta på tv:n,brukar titta på :Anne på grönkulla.
Ett litet söndags måste om man e hemma vill säga.
Sen inspekterade jag o Berra nya bilen....
Där sprack-"ingen ford på våran gård"........
 ...fast det e vela rätt ok för att va en ford.... en X-race bil....
Sen har jag graverat lite,tvättat lite vart lite allmänt huslig idag.
Men nu ikväll skall jag bara njuta av ledigheten-slöa ,slöa och åter slöa!
Bäst att inta soff läge-passar på nu när gubben bastar!
Nu e det min tv - min soffa - min godis skål  ;) 
Ha en bra kväll ,hörs nog i möra !
Adios!



1 kommentar:

  1. Oj då ni hitta fyllning till hålet i häcken....för är det inte en "häck"???
    Näe skojar bara - den blir nog bra när ni haft den o jobbat på et tag - de brukar ju bli det era bilar. Men enFORD?!?
    Hhaaahhaaa
    Yes - där fikc jag till det ! Känner mig lite små elak i dag så ursäkta gliringen...
    Nu ska jag göra ngt annat - spisfläkten kanske!
    Kramisar

    SvaraRadera