fredag 4 november 2011

Hmmmm....

Det vart ju inte riktigt som jag tänkt mej idag...
...men när vart det som jag tänkt mej sist...minns inte -händer inte allt för ofta .
Men ,men nu e det äntligen fredag-skönt !
Ännu en arbetsvecka avklarad :) Nice.
I morgon var det meningen att vi skulle ha en tjej middag här hemma hos mej.
men det vart så många avhopp,så jag avblåste det denna gång.
Men det blir lite mat o vin kväll i allafall... även om "halv åtta hos mej" uteblir....
Funderar på  chili meny i morgon...lax o kyckling.
Sen blir det glass cheescake till efterätt :)
Lite vitt vin till firren o pippin blir gött :)
Bäst att testa lite innan det blir allvarr av kockandet
-boodi boooo...
he,he detta va inte igår man såg den svenska kocken...
Älskade mupparna som liten ,men jag gillar mupparna än idag....
dom e ju coola ju ;)
 ...det var på gamla goda tiden det ...
Hmmmm hur hamna jag här??? okej middan va det ja...
Ja nu har jag som sagt planera lite käk o dryck till i möra ,
ser fram emot kvällen :) 
Men nu e det fredag-fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!
En xcider framför dumburken och bara slappa -inga fel alls.
Bäst att njuta i fulla drag av ledigheten,
hoppas ni får en bra kväll/helg!
//Leena

1 kommentar:

  1. Uschki buschki.... Det går lika bra med selleri - haha
    Jupp jupp - med prima skinka också....
    Ha de gott
    Kramizar

    SvaraRadera