torsdag 3 november 2011

ännu än dag...

Lider mot sitt slut... torsdag idag då....
Kom nyss hem från medlemsmöte på:

 Det händer en hel del i klubben -kul :)
well,well ...det e mycke nu ,snart jul stök mm...
Kom att tänka på det eftersom julbord var på tal idag....
Ja vi har bokat in första julbortdet den första advent i Gusselby :)
Sen med klubben den 17:e tror jag det var....hmmmm....
hade inget att skriva på ,men det kommer säkert ut på hemsidan....
Men nu skippar vi all jul planering,ska planera lördagen nu.
Ska fixa lite midda´då, filosoferar på meny...
ska man ha fågel ,fisk eller oink??? hmmm....
Ska nog sova på saken...beror på hur många som kommer.
Men det visar sig...har en plan :)
Men nu ska jag koppla av med min bok:
 Gillar mina vampyrer ....tittade på filmen här om dagen...
Men nu ska jag drömma mej bort i en annan tid o plats...
Ha det bra nu ,så höres o störes vi!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar