måndag 7 november 2011

Trött på detta....

Trött,less,arg -förbannad, det e va jag e idag!
Viss skade glädje har jag ...skade glädje den sanna glädjen....eller?
Jag fick ju mej en avhyvling utan dess like igår när jag skulle provköra 
pappsens bil för att se om det va fel på´n.
Det ända jag kom på då var ju växel lådan, dåligt med olja...missljud i lådan...
Bad han kika över detta-fick bara ett snäsigt svar att jag skulle ju inte sitta där o jävlas med han....
Okej vad hände idag???Jag fick ringa :
Gubben satt i bilen ,hade åkt av E4 i Jönköping mot 25:an till Ljungby.
Där satt han o svor i telen att han behövde hjälp....
lådan hade nypt-va var det jag sa....dåligt med olja....
men NU DÖG JAG IGEN-det var ju KRIS!
Tänk va man kan va bra ibland,sen var det ju att lösa hur han kommer där ifrån då...
Ringde bror min som bor där nere,men han kunde inte... efter ett x antal samtal
och en massa tjafsande lyckades  jag övertala bror min att fixa skjuss.
Eftersom han själv inte kunde hämta han.
Hans morbror fick ställa upp...men ,detta tog bara 4,5 timma att lösa detta!
Mitt humör är nu i botten,inte nog med skjuss...
Dom tyckte jag skulle se till att få kostnadsförslag på  bilen i morgon...
Men va fan dom e ju där nere,kan dom inte höra på verkstan?
Nej då ska jag ringa...förstår ni nu varför man blir lack???
Alla skäller ,gnäller o jag ska va nå jävla mellanhand och lösa världs problemen....
Helt sjukt!!! Men nu vart det slut på det.
Är så trött på detta ,kan ni fatta va ledsen man blir???
Kan man installera nån typ av nix till mobilen, om man inte vill ha
utskällning,medling eller spykolog samtal???
Kan inte folk bara ringa och säga hej??? Vore fan så roligt...
Men nu ska jag stänga av skiten istället...
Tyst o skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar