tisdag 25 januari 2011

Trött idag

Fattar inte hur seg man e idag.
Ändå kör jag halvtid på verksta´n och halvtid här hemma.
Men idag hoppar jag över graverande,min nacke e kaputt!
Har varit rätt lugnt på jobbe idag.
Böt broms skivor,multirem,krängt lite däck...
Skrotat runt i verksta´n , trivs som fisken i vattnet.
Även om man känner sig muck - så e det värt det!
Nu går jag och hoppas  på att få va kvar där på heltid.
Skulle vara kul,trivs med att skruva och bli skitig...
Då vet man att man gjort nå...
Och det blir aldrig två likadana dagar,det älskar jag.
Ungefär som mitt gravyyr jobb,inte två glas som e lika ,
fast motivet kan vara samma i grunden - se här:

Tumme Lisa -som sagt grunden e samma,
men skuggorna hamnar lite olika 
fast man försöker göra så lika som möjligt.
Men,men det är ju inte fabriks tillverkat ;)
Då får dom vara olika-så det så :)
Nepp nu ska jag ta kväller,för i morgon blir det
en lång dag....Verkstad och städ pass...
Men vi synes o höres,
Hade bra//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar