torsdag 20 januari 2011

Problemet löst!!!

Idag känns det Great!
Jag löste mysteriet med elen på bilen!
Otroligt ,men sant!
Men inte var det som jag fått beskrivningen igår....
Vart satt den lilla rackaren till dosa då???
Bakom reläna, på vänster sida vid torped väggen!
Alltså bakom allt detta:
 Enkelt nu när man vet vart ...Men det tog tid att klura ut det...
Men ,men sen kom nästa patrull...
En gul/svart kabel skulle ur snabb kontakten,men det fanns ingen.
(Se gårdagens bild,höger koppling längst ner på hö. sida)
Okej vad göra? Räknade alla pluttar till hål...
Sen hittade jag en svart/röd(den till bromslyset) och det var ju rätt!
Checkade med grannen om jag var ute och cyklade,
men denna gång var jag på rätt spår-otroligt men sant! 
Lyckades tänka utanför kvadraten denna gång,
inte stirra mej helt blind - bara halft *flinar*
Så jag fick ihop draget och bilen -besiktad med blankt papper!
Kändes bra när man åkte från jobbet idag till nästa jobb...
Hade städningen på Taxi idag oxå.
Mycke nytta har man gjort idag,firade med en go bakelse.
Men nu har jag det tråkiga kvar...
Smacka ihop alla papper o kvitton till min revisor.
Så det är vela bäst att sätta fart med det,
känns som jag vill ta kväller nu.
Vi hörs imorgon igen,
Haaaaade gött//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar