onsdag 19 januari 2011

Surt på jobbet idag

Total katastrof!
Jag skulle vela säga att jag vanligtvis Älskar att montera drag o koppla el.
....Meeeeeeeeeen.....Inte idag! Allt knöla!
Visste ni att man är tvungen att plocka ner hela bakänden på enVW.
Fattar inte dess konstruktion-helt idiotiskt !
För att komma åt att sätta dit ett drag plockar du av hela bakdelen,
när du aldrig har gjort det o instruktionerna e på hollenska...
Blir det en mycket intressant gissa o vinn lek...
Varför jag inte använder mej av bilderna säger du???
Inget på bilderna visar vart det e fast skruvat
eller sitter det fast med klipps.... Suck...
Höjden var nog att jag insåg att all el skulle dras framm,
kunde inte tjuva strömm från skuffen.Allt skulle kopplas i doser...
Kul i jul det har man ju gjort minst en miljon ggr....dvs = 0 !
Okej och sen till det roliga hitta allt igen...
Det mesta lyckades jag klura ut efter många om och men...
Dagens groda vart detta: Vart finns denna dosa?
Okej och visst står det precis vart du hittar denna dosa? 
Kika på bilden längst upp till vänster.
Kikar man på bilden blir det : vänster om ratten bakom knapparna-eller?
Rätt svar är:
Den sitter vid gaspedalens sida-visst syns det bra på beskrivningen???
Jag lär erkänna att jag fick det till vänster sida ,under ljus kontakten,bakom plasten...
Men detta var den beskrivningen som fanns till hela momentet-underbart....
Känner mig totalt idiot förklarad  idag....
Blähääääää....
Tur man kan böja sej för att fråga om någon kan hjälpa detta klapp trä...
Och det fanns en märkes verkstad-snällt av killarna,men ack va jag skämdes....
Men,men sånt e livet på en pinne,nu vet jag vad jag ska riva i morgon igen...
Samma go´a bil- samma go´a elsystem...
Få se om jag får hjärnblödning i morgon med...
...man kanske skulle plugga Hollenska så man fattade nå...
Hur som haver nu ska jag ta kväller...
Fortsättning  följer på Erikssons bravader
Adios//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar