fredag 21 januari 2011

Äntligen FREDAG!

...Då vart det fredagsmys...
Jahapps ,ännu en vecka avklarad :)
Och lyckats överleva verkstads jobbe oxå.
Rätt kul att vicka men tungrott har det vart sista dagarna när de knöla.
Tror att mycke beror på att man vart borta från bygge länge,
man är osäker när det va ett tag sen man jobba med tidspress.
Men idag kändes allt bra,även om mitt finger hamnade i paket redan vid 9.00.
Lyckades skala knogen på plåt :(   - Jobba på egen hand som det heter ;)
Men det ser värre ut än va det e ,men plåster sitter ju inte kvar på en knoge...suck...
Efter tre plåster o en jäkla massa papper vart det detta snygga paket -hehe...
Va har drummeln gjort mer idag???
Jo jag plockade ihop lite till utställningen i morgon:
Tog med några tallrikar jag målat , samt min svart/guld serie:
 
Sen blev det lite vaser och glas jag graverat...
Hoppas det blir en givande dag i morgon,dvs många som tar visitkort.
Det brukar innebära jobb på längre sikt och det är bra det.
 Tycker det är roligt att få visa upp sina alster oxå,visa att man finns.
Sen är det kul att smyga runt bland folk ,lyssna när de talar om grejerna.
För många vet inte vem jag är,då är det extra kul att tala med dom...
man får de ärligaste kommentarerna då-och dom ger mest.
Då kan man ta till sig både ris o ros ,men peppar peppar ta i trä...
Har kritiken varit bra,men man har fått mycke bra tips på detta sätt.
Exempel: Varför målar hon inte på tallrikar - jag tog till mej det och gjorde några.
Så kan det gå när man tar vara på pratet runt mina alster...
Men nu ska jag ta vara på kvällen ...eller det som är kvar av den.
Kika lite på nätet,slappa efter en veckas slit...
Meeeeeeeen ha en bra helg så hörs vi på måndag igen.
Adios//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar