fredag 2 maj 2014

TGIF! = Thank´ God Is Friday!

 

Ja då va vi här igen -FREDAG!
NICE -NICE -SUPER NICE !!!
Då har man 2 dagar till med gubben :)
Få se hur denna helg blir. . . skulle ha hur möe som helst
att göra , men ska ta lite vackert pga min "latmask " där bak ;)
Idag känner jag att det vart att gå igår. . . men det kan jag ta ,
för det va jätte kul!
Idag ska jag till sjukan o plaska, sen ska jag ta och åka
till mormor o morfar. Vi ska ut till graven o plantera lite
blommor tillsammans :)
Sen blir det att ta helg ,så det vart lite lagoma göra lista idag också.
Ikväll ska jag ockupera soffan o titta på let´s dance :)
och baaaaaaara moffa chips o slöa .
Det e min plan för da´n , hur ser din ut?
Du får ha en fin dag , så hörs vi senare idag.
 
 
 C U LATER !
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar