torsdag 1 maj 2014

Fellingsbro motordag

 
Vilken härlig dag vi har haft idag :)
Har vart o kika på bilar i Fellingsbro idag ,
vi som va där:
 
 Marcus,Katja,Jenny  o My
 
och givet vi
 
jag o Berra
 
Jisses va mör fint det fanns att titta på . . .
man vart ju sjuk alltså.
Här lite smakprov på dagens fångst i kameran . . .
kan inte ta alla 198 korten ;)
 




 
Lite fika va man ju tvungen att ta i mellan varven ;)




 



 
Efter en dag i Fellingsbro vart det en tripp hemöver. . .
 




 
 
 Väl hemma vart det grillning. . .
Gubbarna skulle grilla :)
 
 
Det blidde, kyckling ,kött o majs -smaskens !

 
Medans vi satt o tittade på ;)
 
 

 Vi var ju tvungna att fixa kort till våra bloggar ;)
 
 
Faaaaaaast sen va vi ju där o pilla lite gran bara ;)
 
 
Nåja det va ju det enda också, sen vart det in o käka :)
 
 
Här slåss man om maten  :D
 
 
 - Fast det räckte gott o väl . . .
Efter maten slog rastlösheten till o vi satt o pilla
lite  med snören o servetter.
Jag fick lära mej fläta med överlevnads rep.
 

 
Det va kul -tack för lektionen Marcus :)
 
 
 
Och jag i min tur visa Jenny hur man fixa mönster på ljus :)
 
 
Blidde kalas bra :)
Denna dag gick tok fort . . .  men kul var det !
Tack för sällskapet:
 
-DET GÖR VI OM !!!
 
Ne-hepp nu ska denna mörbultade sak gå o
slänga sej i sängen.
Nu e jag muck o mör-men det har denna dag varit värd!
Så nu ska jag hoppa i sängen o somna med ett
leende på läpparna :)
Tack o go natt -vi ses i morgon.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar