torsdag 24 april 2014

Still a live. . .

Tur man inte e en häst. . .
 
. . . skulle vart pålägg vid detta laget  :/
Va till smärt enheten o vart inspekterad,
från alla håll o kanter av 3 läkare.
Mina plåtar visa förändring, men dom
opererar inte förren det e akut.
Mina nervbanor e skadade att jag kommer troligen få
10 reser värre bara av att de öppnar mej.
Så det blir sen när de måste byta ut höftkulorna.
men det e inte aktuellt just nu i alla fall.
Sen vart det ett snäpp värre piller , så det känns inte kul .
Men det e bara för jag har redan allt på listan . . .
SUCK! SUCK! DUBBEL SUCK! ! !
Nåja så var det med det , nu ska jag bita ihop o leva med skiten
o se glad ut o tänka positivt att det kunna vart värre!
Så tur man inte va häst . . . slapp kulan iallfall. . .
Ingen positiv dag direkt , fick inte mina pengar. . .
de kommer i morgon , dom hitta mej inte på VC. . .
så antagligen åkte jag ur gruppen pga förra veckans återbud.
Hmmmmm. . . sen ringde dom från FK ,dom satt o vänta på mej
för ett avstämnings möte. . . kul i jul . . . trodde det va nästa
månad men icke sa nicke . . .det va tydligen idag .
Så det va o hoppa ur soffa hemma hos Anki o dra ner på stada.
Tur jag va i stan i alla fall så jag kunna åka ner .
Det gick vela si sådär. Min läkare hade inte vart positiv till jobbat.
Men jag frågade om jag kunna kanske testa 50% .
Men vi skulle träffas på AF o prata om vad man kunde
hitta på så jag klara av att jobba . . .
finns ju inte så möe. O inte finns det så många som vill ha en
invalido som arbetskraft heller -suck!
Usch va positiv jag e idag . . .
Tror jag lägger ner detta för ikväll , för det finns inge kul att
förtälja just nu . . .  e aningen DOWN 2DAY !
Men man kan inte jämnt va gla o sprudlande av glädje. . .
eller kan man det tro??? Njaaaaaa, tror inte det va?
Hur som haver ska jag ladda mina batterier till i möra
så man vaknar på allatiders bästa humör o kan ta ett dopp
i lasaretts poolen i möra bitti. sen blir det mormor o morfar.
Kanske shoppa sen hem o ta det lilla lugna med gubben.
Så det så. . .  men som sagt ladda me positiv energi nu.

vi hörs i möra // Kramiz
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar