onsdag 23 april 2014

Jag ska måla. . .


 
Japp idag har jag målat, eller började grunda taket i hallen.
Men det vart bara en runda jag e inte fit for fight idag .
Fick så himla ont även om jag hade mopp skaft till min roller. . .
Inte hjälpte det inte , men  -men säger som Berra  det finns fler dagar!
Men det va en snygg nyans av grått tycker jag ,
looki look here:
Hömmmm, taket ser att va mörkt , men det som syns på
dörren e samma färg som på taket ,testade färgen på dörren ;)
Kommer bli bra tror jag , hade tänkt mej sen en mörkare grå
på listen o lika så runt dörrarna -karmen eller va det nu kallas .
O sen lite mer mörk gråa möbler o så i hallen . . .
Ser det framför mej -BLIR KALAS FINT !
Så detta va vad jag har lyckas med idag , i morgon blir det
en dag på stan . . .  ska in till sjukan redan 8.30 på smärt mottagningen .
Ska träffa två överläkare o sen min egen Dr, sen får vi se vad som
händer med ryggen. . . Operera mera eller mer piller åt folket!
Erkänner att jag e lite fundersam vart detta ska sluta nu,
men det e bara att bita ihop o ta beskedet som en  man  kvinna -pust!
Bara det blir bra e jag nöjd . . .
Nog om det , e tillräckligt nervös ändå :/  - suck!
Sen ska jag ta en o annan fika o jox på stan medans jag väntar på
tiden hos sjukgymnasten kl.13.15 .
Och förhoppningsvis e jag klar i samma veva som gubben :)
Han skulle ha kort dag i möra, vi får hoppas på det .
För vi samåker i morgon. . . hmmmm. . . ska vi tro på det?
Brukar ju va taxi va god dröj  ;)
Hmmmmm, i morgon e det lilla bidragsdagen . . .
Så nu ska jag ta o shoppa lite .
har hitta en vatten renare jag ska ha . . .
Ska bli nice slippa järn  smak på vattnet.
O sen ska jag ta o kosta på mej lite annat onödigt .
Så jag tror jag får dagen att gå hyfsat fort i stada  i morgon.
Nä-hepp nu ska jag ta o glutta på Grey´s på 5:an.
Men vi ses i morgon kväll igen  , för i morgon bitti lär jag inte hinna
checka förbi o säga hej . . . Så vi tar mitt livs novell på kvällen
i stället ,det blir vela bra -eller hur!?
Men sov sött så ses vi i morgon ,
VINKE VINK! ! !

 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar