lördag 26 april 2014

Jaha -ja. . .

Lördag idag o här sitter man igen. . .
Vaknade hyfsat tidigt av en liten mr som ville ha mat o gå ut!
Så det va bara att hasa sig upp , när man ändå va
uppe med tuppen satt jag o kålla på Sunes bil semester på datan.
Klicka på länken om ni inte sett den : Sune
Den hade vela sina Points. . .  men undrar om inte ettan va bättre?
Sen va det att fixa lite frulle ,under frullen vart det besök . . .
Krilla kikade in på morgon kaffe.
medans gubbarna tog kaffe så fixade jag lite med mina smycken .
Började putsa igår. . . med BAKPULVER.
Det fungera jätte bra, hade inga direkta mott .
Så det  vart på känn-bästa av allt det fungera :)
Lite nytta gjort innan man skulle iväg.
Berra o Krister åkte iväg o greja ,
 jag fick snällt åka på månads träff solo idag .
Eller själv o själv. . . .
Fick skjuts av Roger o Amiz - Tack det va rart att slippa gå ;)
Denna gång va vi hos Anki.
Sen vart det handla på brohallen . . . köpte lite godis
till min tv kväll här hemma .Jag o Anastacia
tog oss ett race inne i butiken  ;)
Och eftersom hon va så duktig chaffis fick hon
lite plock Godis  - prästen sa eller hur Amiz ;)
Det va ju lördag . . . så lite lördagsgodis vart det allt
i allas påsar på vägen hem från Anki.
I morgon e det dags igen för våran Sy junta!
Denna gång hemma hos:
AMIZ
Hoppas på att alla e på gött humör
citronerna hemma i kylen o solen på himlen så vi kan
njuta av den ute på Gusselby cafe´ o grill i möra ;)
Men nu ska jag ta o klappa ihop detta.
O umgås lite med min rökta böckling som kom in .
Han har elda trämöbler o greja ute hela dagen .
Han e jätte duktig min lilla gubbe <3
I LOVE YOU MR !
Mys pys på er så hörs vi i morgon ,
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar