tisdag 29 april 2014

Goder morgon !

Hoppas du har fått sova gott och vakna med ett leende :)
Vaknade inte direkt med ett smile. . .  va bra seeeg.
vart lite sent i natt hon va vela runt halv 3 i natt när jag  kom till ro.
Min rygg va inte gla på mej , men jag va inte gla på den heller . . .
så det va nog 1-1 till oss båda.
Så jag satt o rensa lite foton ur mobilen , la ut i min album
när jag ändå inte kunna sova.
Idag ska jag försöka ta mej in till stada o hämta mitt kaffe,
och kika om jag kunna få med mej en blomma
till trappen här hemma :) Har fått lite inspiration av alla fina
blomm kreationer på nätet-vill göra en egen nu  :)
Sen ska jag ta och försöka jaga ny mekaniker till en polo.
Vart utlovad mek hjälp o verkar flippa ur . . .  så nu lär jag ha en
back upp plan. Hitta en som kan hjälpa till.
Men det ordnar sig  på ena eller andra sättet .
För nu ska vi se det positivt -så det så !
Och ikväll är det kör, nu e det kärlekstema på schemat. . .
Ska ha kärleks sånger till musik cafe´kvällen nu i maj.
Ska bli kul , älskar låtarna som e med där.
Så det lär ni komma på sen . . . fika o lyssna på musik
en tisdag kväll , det e vela inga fel -eller hur!?
Hmmmmm....oj klockan den tickar iväg igen.
man kasnke skulle göra ett ryck ?
Skruttar runt i pyjamasen har inte kommi igång ännu.
Njaaaaaaaaaaa,
 man kanske kan ta en kopp kaffe till innan man gör nå vettigt?
Japp det gör vi !
För då ork vi med denna dag :)
Så hörs vi sen !
KRAM KRAM
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar