måndag 28 april 2014

Si så där ja!

De va månadens lott dragning denna gång vann jag
över runda arkivet under bordet. . .
Så jag fick snällt betala in allt, lika så gott det.
 Ja det e inge fel på inkomsten , den kommer bara
allt för sällan   . . . skulle sitta fint med mer.
Pengar kan man ju aldrig få för mycket av -eller ? ? ?
Men, men man kan inte få allt här i livet ,
that´s  life  - så e det bara. . .
Har precis titta klart på talang Sverige, jisses va bra vissa var.
Dom e ju helt fantastiska :)  - wow!
Lagom avslutning på dagens tv gluttande. . . okej,
ska slö titta lite på Medium också. . .
Börjar om en stund på sjuan , så jag hinner skriva klart före ;)
Inte fick jag paket med garn idag :/ så antar så kommer det i
morgon  . . . däremot kom det ett paket med kaffe.
Så nu kan man pimpla mera igen -götti gött :)
Hade besök av Jenny , Marcus o Katja här på förmiddan .
Katja hade vart till sjukan med benet idag , hade tur i oturen.
Så det va en gla familj som kom på fika -nice!
Efter fika var det lite slapp för har haft kopiöst ont,
meeeeen som tur gick det över. ´
Så jag har suttit o sticka lite för mej själv
och myst av att solen har skinit  .
va rart det har vart idag +26C -Skönt!
Alldeles lagoma varmt , hoppas det håller i sig  nu.
Vill inte ha den utlovade slasket på onsdag -så det så!
Oj , fastna i tv:n , nu börja min sopa. . .
så nu säger vi tack o go natt!
Vi höres i möra ,
och duuuuuuuu. . .
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar