måndag 28 april 2014

Bitchen kommenterar. . .

Det e vela så här man uppfattas , så nu kör vi så.
Jag har tröttnat på att va alla till lags så då e man
den dära ilskna kärringa -eller hur!?
Har gått o försökt va tyst nu men nu ska jag hiva över mina grubbel
till grubbelgubben. . . so here we  go:
Det finns inget värre än att höra folk som
tycker synd om sig själva.
Speciellt när det avslutas i :
"Det e ingen som bryr sig om man skulle dö" -typ. . .
Då trycker man på fel knapp på mej.
Har ingen empati för sånt , jag lovar att
jag letar upp närmaste trä o tar fram ett rep.
Grymt ? JA!
Men det e lågt att dra det kortet ,
har du förlorat någon genom det ,så vet ni hur ont det gör!
Hemskt att en va med om det , se o höra det .
Det ger rejäla flash back!
Det e inge roligt -inte ett piss! Och det driver mej till vansinne!
Har varit med o pratat o letat efter folk som hotat -usch !
Livet är en gåva -va rädd om det !
Tycker det e lika jobbigt att sitta o lyssna på hur
man dissar någon o att man inte bryr sig om någon.
Speciellt när man försöker va alla till lags .
Sitta o förklara gång på gång , när man inte ens kan
få tala till punkt utan att det ska vändas till nå
negativt. . .  kul i jul. . .NOOOOOOT!
Jag har tröttna på att ens försöka . . .
Alla har vi problem vissa mer andra mindre,
men man måste kunna lita på vänner att dom menar väl.
Och inte e manipulerande saker som vill en bara illa.
För det e inte vänskap.
Till o med en bitch som jag kan fatta det . . .
Så nu du grubbelgubbe grubbla på detta ,
för nu ska jag släppa detta helt .
För Life goes on !
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar