onsdag 5 mars 2014

Sooooooooooooooooooooooooova!



Det vart en trötter dag idag !
 

Har sovi bort hela eftermiddan sen jag kom hem från stan .
För i morse fick man inte sova inte. . .
 . . . Jenny .Marcus o My kom hit vid halv 9 tiden .
Dom skulle skjutsa mej till sjukgymnasten vid 11.
Men sen passade jag på att ge Marcus sin present .

Hans present kom ju inte till han fyllde , men bättre sent än aldrig . . .
Han verkade va nöjd med sitt paket .
Det va en tre uddig kniv , vet inte va det heter -men frän va den .
Och sen e det att han gillar knivar , så jag /vi tyckte det passade han .
Sen vart det en massa kaffe o kakor innan man skulle ner på stada.
 
Usch jag va lagoma mör när jag kom ner o va trött jag var då.
Ögona satt i kors i hövve. . . märktes att man hade tat mediciner-suck.
Men tur va det eftersom det va genom gång av rygg o höfter.
Effter kontrollen vart det hemfärd , vart avslängd hemma o jag hittade
en ny skvaller blaska (se o hör)  i postlådan . . .
Perfekt !tyckte det va lagoma göra innan arbets terapeften skulle komma vid 13 tiden.
Jag kröp ner under filten i soffan o började läsa , meeeeeeeeeen
gissa vad jag vakna av??? terapeften stod i vardagsrummet o sa hej-KUL I JUL!
Snacka om pinsamt! Jätte pinsamt, men som sagt jag va trött , helt slut!
Sen försökte jag räta på mej men min rygg sa ifrån .
Så så fort hon drog,tog jag piller o la jag mej ner igen för att titta på tv:n.
Sen vaknade jag av att Berra kom ångande in i rummet :/
Hjälp!!! Jag hade sovi igen . . .  jag e ju mupp!
Nåja det va bara att hasa sig upp o göra mat. . .
Kokt blomkål med ostsås o kassler , potatis -Gött. . .
Nu när man harva in i rummet o satte mej i soffa. . . ögona börja klucka igen .
Alltså så fort jag tar mina piller e jag mupp :( inge kul att sova bort dagen.
men nu e det en period jag somnar av mediciner, rätt skönt i tanke på att innan
jag fick dessa piller kunde jag inte sova knappt nå pga smärtan.
Ja jag e aldrig nöjd ,bara gnäll ;)
Nåja annars skulle ni inte känna igen min blogg om allt va
positivt bara -eller hur!?!
Men nu ska jag kika lite på tv, ska på kurs i morgon o ev sy junta. . .
om det blir någe i möra. Det visar sig
Ha en bra kväll , så hörs vi!
Tack o go natt från en seg sak. . .
                                                        A
                                                   N
                                            E
                                     E
                               L
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar