torsdag 6 mars 2014

Go o glad. . .


Hade ju vart gött, men nu får det duga med en glad jag :)
Har en av de där sällsynta glada dagarna!
Så sug på den ni -JAG E GLAD IDAG!
Dagen började jag med att nästan försova mej. . .
Jag vaknade med ett ryck halv 9, Berra skulle hämta mej 8.40
så gissa om jag fick brådis . . .
Meeeeeeeeeen jag han med bussen ;) och kom i tid till skolan -wooooow!
Där gick der riktigt bra idag , ingen yoga = inte ont!
Såååååååå rart så så efter plugge vart det att ta ett race ner för
cykelbanan mot sy-juntan. . .
(jag satt dock på min o rulla ner för backen )
Håll i hatten va det gick mellan varven :D -Kul va det !
Men misstänker att det går fortare i morgon skall inviga min nya räser!
I morgon ska jag nämligen snurra på stada hela dagen ,
- då lär jag nog ha den , blir på stan 9-16.
Ska ju bada o sen göra stan osäker ;)
Men som sagt idag vart det sy-junta :)
Okej det va ´kanske mer kaffe än sy junta . . .
men lite nytta vart det gjort :
Jag börja sticka lite medans Anki leta mönster .
                                     
Sen ringde min taxi chaffis att det e dags att röra sig,
han hade en ledig tur  så då vart det hemfärd .
Väl här hemma vart det att kocka middag . . .
det vart så kulinariskt som :

Sparris soppan va sövveränt god , men sen vart det pannkaka. . .
 
Ja det vart misslyckade pannkakor. . .
inte lätt att steka på hällen , ser ju inte vart plattan e -den blir inte röd :/
Så halva panna kall o det vart möe tok . . .
Men dom va goda -som tur var  - de tog ju slut ;)
Sen nu ikväll har jag kika i katalogen som hem i lådan :
Man vart ju sjuk !
Gu va fina garner det finns o lika så va mycke fint man kan sticka /virka!
Så jag åkte dit på medlemskap . . .
Men det passar ju bra eftersom nu ska vi ju dra igång en sy-junta :)
Det e trevligt med skvaller o handarbete -perfekt sysselsättning för en
som inte kan göra så mycke . . .  men detta e perfekt för mej !
Sa nyss till gubben vart ska detta sluta???
Rullstol o stickor . . .  nu känner jag mej gammal !
Nepp det e jag inte alls. . .  jag är :
Men nu ska jag sätta punkt här.
För nu ska jag gå o retas med min gubbe- C U 2 Morrow!
Och ser ni ett svart streck på två hjul i berslags backen . . . .
-SE UPP DET E JAG SOM E PÅ VÄG TILL STAN !!!!!
Bye ;)
 
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar