lördag 8 mars 2014

Se upp i Backen !!!

 
Full rulle med min rulle ,fast detta va ju igår. . .
 
 
Lite läskigt va det . . . men jag överlevde o min andre styrman Anki överlevde också.
Hon hota att ta emot mej om jag inte fick hej på rullen. . .
Tur jag fick det så slapp hon bli platt!-Pust
Men nu har jag invigt den i alla fall , lite jobbigt att rulla ,men det gick bra.
Åkte ända bort till folketshus , det va därför jag tog min räser för jag hade
ju inte orkat gå så långt om man säger som så. . .
Talade med sjukgymnasterna att jag ska försöka använda denna,
för att slippa ta så mycke piller bara för jag går så himla mycket.
Min rygg behöver vila riktigt . . .
Så nu ska jag försöka tänka till ,inte gå mer än nöden  kräver!
Idag har jag alla fall vilat redigt.
Fick detta igår på posten :
Lila garn o mönster till en sån här halsvärmare :)
Jag började sticka igår kväll. . . jag sticka o repade . . .
. . . stickade o repade. . .
Till slut gav jag upp, sen fortsatte jag i dag . . .
Efter att ha repa ett par gånger  fick jag spunk! 
Sen  titta jag  på youtube  hur man stickar flätor.
Sen löste det sig!
 Enda felet jag vet om är att jag inte har så tjocka stickor. . .
 . . . meeeeeeeen  det struntar jag i -så det så !
Har ju nå att pyssla med medans gubben har vart ute o plocka skrot på gården .
Stackaren han  plockar o han plockar . . .
. . . Och det tar aldrig slut  :/ -stackaren.
Men som tur va hade vi sol  :) Va riktigt rart !
Synd bara att det blåste idag :( annars hade det vart riktigt skönt ute.
Fast idag gjorde det inte så mycke att jag va inne , hade fullt upp
med min stickning :)
Nu ska jag ta o fortsätta sticka lite innan dagens 9 bion på tv:n.
Trooor ska se en favorit i repris: Speed 2
Då gör det inge om man somnar ifrån filmen ;)
För jag e lite seeeg ,men  men så kan det va .
Hoppas ni har haft en bra dag ,
vi höres i möra-
ADIOS
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar