söndag 9 mars 2014

Sömn o Sång ...

Idag vaknade jag som en manglad sak. . .
Så det vart att kliva upp o ta frulle o piller,
sen däcka på soffan. . .
Alla fall dessa mornar jag har ont .
Sov  till  13.00  , då jag vart väckt av mitt besök :)
Hade besök av Anastacia, Amiz o Roger,
så det  vart sent morgon kaffe. . .och nog vaknade man av det .
Kokade "liiiiiite" starkt , det va så skeden kunna stå i koppen .
Men mycke mjölk i kaffe -då blir allt drickbart ;)
Sen vart det  lite data , se dagens skvaller. . .
så man vet vad som händer i vida världen .
Efter det vart det dags att åka till:
Vedevågs kyrka
 och
 
 sjunga  med kören :)
Det va lite lagom kyrka o lagom mässa , för det vart
lite tufft att sitta så länge.
Fick lite värk , men det var det värt .
Det vart inte så mycke fel sjunget . . .en låt trassla lite
för mej , men ,men så kan det va .
Men i det stora hela var det kul -så det så ;)
I morgon e det måndag , ska in till stada på morgon redan ,
ska hälsa på en kör kompis Anna o fika.
Efter det ska man till sjukan igen . . . suck .
Ska ju på Smärt skolan igen .
Men det e i morgon det , nu ska jag se klart på det okända
Gillar mina spooky program :) fast jag skulle inte vela
ha så spooky här hemma som dessa krakar har det .
jag e nöjd med min Laban. . .han e min kompis <3
Men ,men nu e det tack o hej !
Vi synes i morgon :)
VINKE VINK ! ! ! 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar