måndag 31 mars 2014

STÄDAT !

 
Och jäklar va livat det kan bli :D
Jaha har ni vart med om detta fenomen???
Ni har en jäkla massa "vänner" och då menar jag en massa.
Dom finns där o inte säger de nå o inte gillar de dina
inlägg o inte chattar de heller. . .
Meeeeeeeen om man sen skriver att nu ska jag rensa
bland mina vänner , då om nån gång får du en massa
svar typ :
-"Du tar vela inte bort mej?"
-"Jag klarar mej va"              
-"Du o jag e väl bästisar "     
osv. osv. osv. . .
Visst känns det igen va!?!
Jo men visst ,så brukar det gå till.
Men sirru nu gjorde jag en annan variant . . .
 
He,he, he, heeeeee. . . .
 
Jag rensade först ,så fick folk konstatera det
på egenhand . . .
OOOOOOPS!
Så det kan gå när inte haspen e på  :)
Så igår rök det släkt o vänner ,
nära o kära en massa annat smått o gott.
Men tycker det e ingen mening att ha
kvar folk som inte kommenterar eller visar
intresse på annat sätt än då vid
rensningsdax. . .
Men å andra sidan nu behöver jag inte rensa mera.
från 150 till 64 . . . Liiiiite lagoma  -eller hur?
För vill de nå mej så finns det andra sätt -eller hur???
Om ni inte vet - här kommer lite förslag . . . .
 
 
BLOGGEN,
ni kan ju läsa mina bravader  o lämna
medelanden här. . .
Det får man göra -fast ingen törs :D
 
INSTAGRAM ,
där finns lite kort på dagens bravader .
Lägger ut där o inte på fb, men de
har ni vela lista ut redan ;)
 
MAIL
om man inte törs . . .
 
 - RINGA!
 
Det finns en uppfinning jag gillar,
Telefonen!
Jäkligt smart grej för oss nyfikna människor.
Man lyfter luren o ringer :
-"Tja hur e det? "
Jäkligt enkelt sätt att prata med mej ;)
 


TRÄFFAS IRL!
 
dvs träffas o umgås i verkligheten e det
JAG uppskattar mäst o bäst!
Det enda trista e att jag kan inte köra
jämt så jag har tyvärr tappa kontakten
med många pga av det att det e inte
jag som orkar åka. . .
Men o andra sidan det e lika långt  hem till
DEJ som det var hem till MEJ!
Och en sak till allt går om man vill ;)
Så enkelt e det , det e bara upp till dej
hur det blir ???
Jag har försökt hålla kontakt , men blir det bara
en sidigt så åker man -så  det så!
Och sen finns det dom som aldrig kan ge en
positiv komment heller.
Har radera alla negativa personer också
ur mitt liv!
Och  DUUUUU . . . .
 
 
Gör som jag rensa lite på facebook,
ska du se va omtalad du blir  ;)
Have a nice day -så hörs vi ikväll!
Kram
 
 
PS.                                                            
                                                           DS.   
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar