tisdag 6 september 2016

Då börjar hösten komma

Löven har börja dimpa ner från träden. . .
det blåser så man tror taket ska lätta, nog för 
det har den gjort på sina ställen -suck.
Idag började vi plocka ihop ute på gården.
Fick hjälp av Yvonne o Denize att ta ner 
studsmattan  o på kvällen tog jag o Berra ner 
paviljongen. . .Va tomt det blir. . . 
Sen har vi grillen o växthuset att plocka ner.
Men tror inte det blir i morgon, ska till dr om mina 
mediciner . . .ska diskutera nya piller o att jag tar 
så mycke extra piller. . . men det kasnke beror på att jag rör mej .
Men så kunna man inte tänka. . . att man tar en extra för att 
kunna gå och röra sig. . .suck. . .
Aningen irriterad , men det blir säkert bra om man kör lite
Om doktorn kunde vara så snäll o skriva ut lite piller.
Men ,men det visar sig hur det går. Ska ta o gå o sova,
har inte lyckats sova på dagen eller vila trotts jag gick upp
så jäkla tidigt i morse/natt. . . nu känns ögonlocken
 tunga vill jag lova. - GÄSP!
Nepp go natt på er, vi höres o störes.
Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar