onsdag 7 september 2016

Who-hoo, vilken dag. . .


Idag  vart det läkar besök, blidde inte riktigt
som jag hade tänkt mej . . . Blidde en massa
nya piller o pulver . Det visade sig att blodproven 
jag tog tidigare visa en hel del. . . alla värden va
crapp . . . järn,kalsium,vitaminer mm mm mm. . . 
så nu har jag en hög med piller + att jag fick även 
nya tabletter mot smärta (utöver de jag har) .

Sen ska det ökas sakterliga , nu hoppas jag att de
kan ge mej lite drägligare tillvaro med 
"the pain in the as"  jäkla latmask att gnaga ;)
Efter sjukan besöket vart det en fika sväng till
moster . Där vart det lunch o fika på det. . . lyxigt!
Hon e ju helt otrolig kock, det va kanoooooon gott.
Tusen tack för maten o fikat .Och skvaller stunden :)
Det va rart att landa lite innan man åkte hem.
Fixade lite middag åt Berra innan jag smet o hämta 
Jenny till stada :) vi skulle påååååååå
Vi var o titta på en skräckis. . . 
DON´T BREATH
Och innan bion va vi o fika lite. . . 
bäst att passa på innan nya hälsosamma livet börjar ;)
Tack för en kanoon kväll!!! Det får vi göra om :)
 Såååååå gött att göra nå annat än sitta hemma o stirra . . .
 men nu ska jag erkänna att jag känner mej bra degig -trötter. . .
 kanske va det lite som dr sa-du kan bli trött
allafall till en början av nya tabletterna. . . 
Kan ju alltid hoppas att man kan sova ;)
såååååååå, natti natt på er!
Vi höres o störes. . . 
GO NATT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar