torsdag 8 september 2016

Piller för det o en till den . . .

Snacka om super frulle. . .men nu kör vi  . . . 
Länge leve hälsan- bla-haaaaaaa!!!
Detta kommer nog ta sin lilla stund , men det känns 
aktuellt. . . ska ju förlja upp via vårdcentralen.
Men nu har vi :
Vitaminer A till K
(trodde inte ens K vitaminer fanns)
Zink
Järn
Kalcium
Omega 3
Mineraler
Magnesium
Kolestrol tabletter
+ alla andra piller som jag har
och det nya som jag fick igår. . .
Känner mej som en vandrande piller burk.
I morgon ska jag på sjukgymnastik ,
min bassäng träning börjar oxå i morgon.
Sen får jag inte glömma min psykolog . . .
Blir sjukan 2 ggr i vecka minst igen, men då
slipper man bekymra sig över ledig tid -bra va?
Men nu ska jag ta o glutta på tv o käka min
grönsaks soppa. Ha en bra dag  ,
Kraaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar